2 de enero de 2012

PER LA CORNISA CANTABRICA.

Sortida del sol a Ribadeo, des de l’alberg que hi ha molt a prop del pont que uneix Galicia amb Astúries. Guauuuuuuuuuuu




Salida del sol en Ribadeo, desde el alberge que hay muy cerca del puente que une Galicia con Asturias. Guauuuuuuuuuu




Camí de Ribadeo, vorejant la costa.




Camino de Ribadeo, bordeando la costa.




Això que em vist al quadre es així en la realitat.




Eso que hemos visto en el cuadro, es así en la realidad.




Una mostra del quadres que pinta i que em va regalar. Ara llueix a casa meva i fa que el tingui molt present.




Una muestra de los cuadros que pinta y que me regaló. Ahora luce en mi casa y hace que lo tenga muy presente.




A la platge de les Catedrals, això està molt a prop de Ribadeo i val la pena parar-s’hi per veure les coves i les formes de les roques amb la baixa mar i com va canviant quan el mar puja, hi vaig trobar al Pepe, un xilè que va venir aquí fa uns quants anys i que es dedica a pintar en vidre paisatges del lloc on està. Una persona molt interessant amb el que vaig estar parlant unes quantes hores i del que guardo un bon record.




En la playa de Las Catedrales, esto está cerca de Ribadeo y vale la pena pararse a visitarla para ver las cuevas y las formas de las rocas con la marea baja y como va cambiando el paisaje cuando sube la mar, me encontré al Pepe, un chileno que vino aquí hace unos cuantos años y que se dedica a pintar paisajes de los lugares donde se encuentra. Una persona muy interesante con el que compartí unas cuantas horas y del que guardo un grato recuerdo.





Curiositats que em vaig trobar pel camí.




Curiosidades que me encontré por el camino.

4 comentarios:

Juan Carlos 2/1/12 09:57  

Me había perdido tus últimas dos entradas con unas fotos muy interesantes. Hay que ver que bonita es toda esta parte de España.

Un abrazo.

Merce 2/1/12 17:43  

Y yo, que no consigo bajar a las Catedrales... uuffffff

Preciosa la primera foto, ¡que suerte! a mi nunca se me puso el sol asi de chachi... joooooooo

Bicossss

Concep 3/1/12 17:15  

La posta de sol excepcional, i les altres coses que et vas trobant pel camí que haig de dir que no hagi dit abans? continuo pensant el mateix que les teves fotos són excepcionals.
Saps mirar el que s'ha de mirar. o saps trobar la bellesa en coses normals . Una abraçada

Sara 3/1/12 18:58  

Ribadeo es sensacional...que estampas Joan.
Abrazotedecisivo y mis mejores deseos para el 2012

Datos personales

Mi foto
Soy persona muy activa y siempre que puedo me dedico a hacer deporte, mucha bici, de carretera y a veces de montaña. En invierno lo combino con el esqui alpino. Tambien me gusta mucho la fotografia, ahora con las máquinas digitales esto es un placer, dispara y luego escoge.

Seguidores

ARCHIVO DEL BLOG

La bicicleta es la meva passió

La bicicleta es la meva passió
Perquè m'ha permès coneixer gent molt sana

Mi lista de blogs

El porqué del blog

Encoratjat per la M.TeReSa, m'he decidit a fer aquest blog amb la única pretensió de compartir moments, experiències, llocs, moments d'esplai, i una afecció comuna, la fotografía. Espero que us agradi i , si us ajudo a desconectar -paraula màgica- per uns moments del dia a dia, ja hauré aconseguit el meu objectiu. Agrairé els vostres comentaris.


Animado por M.TeReSa, me he decidido a publicar este blog con la única pretensión de compartir momentos, experiencias, lugares, momentos de ocio, y una afición común, la fotografía. Espero que sea de vuestro agrado y si esto os ayuda a desconectar -palabra mágica- del día a día, ya habré conseguido mi objetivo. Agradeceré vuestros comentarios.

Joan Canal

  © Free Blogger Templates Photoblog III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP